6 Wskazówek dotyczących łagodzenia bólu

6 Wskazówek dotyczących łagodzenia bólu

Masz bolesne miesiączki? Jeśli tak, to nie jesteś sam. Według American College of Obstetricians and Gynecologists ponad połowa wszystkich kobiet przechodzących menstruację doświadcza bólu miesiączkowego przez jeden lub dwa dni w miesiącu.

Ale tylko dlatego, że bóle okresowe – zwane również dyzmenorrhea – są powszechne, nie oznacza, że nie możesz nic z tym zrobić. Różne strategie mogą pomóc w łagodzeniu dyskomfortu menstruacyjnego.

Dobry ginekolog jest w stanie zidentyfikować metody uśmierzania bólu, które pomogą Ci usunąć dyskomfort menstruacyjny z Twojego miesięcznego kalendarza.

Oto 6 naszych najlepszych wskazówek na temat łagodzenia bólu miesiączkowego

Wskazówka nr 1: Weź NSAIDs

Bez recepty niesteroidowe leki przeciwzapalne (NLPZ), takie jak ibuprofen (Advil, Motrin) i naproxen (Aleve) mogą pomóc zmniejszyć ból u wielu kobiet. Te leki przeciwbólowe najskuteczniej działają na ból menstruacyjny, jeśli zastosujesz je przy pierwszym miesiącu miesiączki, zamiast czekać, aż ból będzie intensywny.

Należy pamiętać, że kobiety cierpiące na pewne schorzenia, takie jak zaburzenia krwawienia lub wrzody, nie powinny przyjmować NLPZ, chyba że zaleci to ich lekarz.

Wskazówka nr 2: Ruszaj się

Chociaż możesz po prostu mieć ochotę leżeć, kiedy pojawia się ból okresu, umiarkowane ćwiczenia aerobowe mogą w rzeczywistości pomóc złagodzić dyskomfort. Spacery, jogging, pływanie i inne rodzaje aktywności, które podnoszą tętno, mogą spowodować uwolnienie endorfin uśmierzających ból własnego ciała.

Wskazówka nr 3: Rozgrzej się

Delikatne ciepło może pomóc w zmniejszeniu bólu menstruacyjnego poprzez rozluźnienie mięśni w okolicy miednicy. Użyj poduszki grzewczej lub zrelaksuj się w ciepłej kąpieli.

Wskazówka nr 4: Mniej stresu

Niektóre kobiety stwierdzają, że stres może pogłębić ból okresu. Chroni ciebie unikanie stresujących sytuacji, gdy ewentualny, i ćwiczy medytację, uważność i inne stresowe techniki zarządzania przez cały twój cykl.

Wskazówka nr 5: Stosuj hormonalną kontrolę

W niektórych przypadkach hormonalne metody antykoncepcyjne, takie jak tabletki antykoncepcyjne, plastry, pierścienie pochwowe, hormonalne wkładki wewnątrzmaciczne oraz zastrzyki i implanty antykoncepcyjne mogą zmniejszyć ból menstruacyjny. Hormony zawarte w tych metodach antykoncepcyjnych mogą mieć również wpływ na inne problemy menstruacyjne, takie jak nadmierne krwawienie.

Wskazówka nr 6: Oceń swój ból miesiączkowy.

Dyskomfort miesiączkowy i ból w miednicy mogą być oznaką endometriozy, zespołu policystycznych jajników, włókniaków macicy lub innych uleczalnych schorzeń. Nasi usługodawcy mają duże doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu pełnego zakresu schorzeń ginekologicznych.

Więcej na https://www.open-mind.pl/

Previous Pomysły na przestronny remont biura
Next Czym jest dieta FODMAP?

Może to Ci się spodoba

Life&Style 0 Comments

Dziewczęcy pokój z miejscem do zabawy

Wybranie wystroju pokoju twojej dziewczyny to zabawny i ekscytujący proces. Jej gusta zmieniają się w miarę dorastania. I ważne jest, aby wiedzieć, jak zmienić jej pokój, aby temu towarzyszyć. Prawdopodobnie

Life&Style 0 Comments

Rośnie zainteresowanie szyciem garniturów na miarę

Garnitur szyty na miarę jest idealnie dopasowany do klienta, dzięki czemu pomaga zatuszować mankamenty figury i poprawić proporcje sylwetki. Dlatego zdaniem stylistów mężczyźni powinni zainwestować w swój wizerunek. Garnitur z profesjonalnej pracowni krawieckiej

Life&Style 0 Comments

Czym jest dieta FODMAP?

Naukowcy badający choroby przewodu pokarmowego odkryli, że niektóre składniki żywności mogą wywoływać objawy lub je zaostrzać u pacjentów z zespołem jelita drażliwego (IBS), funkcjonalnymi wzdęciami i niektórymi innymi chorobami. Składniki

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź